قیمت باسکول

قیمت باسکول - ترازو

قیمت باسکول

قیمت باسکول - ترازو

باسکول فرغونی چهار چرخ درب دار با نمایشگر A12 و A15

باسکول فرغونی چهار چرخ درب دار با نمایشگر A12 و A15 تولید شرکت حداد ماهر است که تجربه زیادی در زمینه طراحی و تولید باسکول دارد. در این مدل نیز طراحی باسکول هوشمندانه صورت گرفته است. به طوری که به دلیل ظرفیت بالا، دیگر نیازی به لیفت کردن فرغون نیست و دستگاه روی 4 چرخ قرار دارد و به راحتی جابجا می شود.
بدنه این باسکول از فلز ساخته شده است. برای راحتی استفاده در جلوی محفظه بار، یک درب تعبیه شده تا خارج کردن محصولات را راحت تر کند. چرخ های جلو بسیار بزرگتر از چرخ های عقب است و همچنین برای راحتی چرخش  باسکول به اطراف، چرخ های عقبی قابلیت چرخش 360 درجه را دارند. محفظه مربوط به صفحه نمایش پوشانده شده است تا از آسیب های احتمالی جلوگیری کند.
صفحه نمایش A12 با بهره گیری از صفحه نمایش LCD با نور پس زمینه در هر شرایط نوری ای قابل مشاهده است. از قابلیت های این دستگاه می توان به هشداردهنده باتری کم، ذخیره اطلاعات توزین پیش از اتمام باتری و قابلیت شمارش کالاها است.
مدل دیگر یعنی A15 از صفحه نمایش پیشرفته تری بهره می برد. این LCD قیمت واحد و قیمت کل را نیز نمایش می دهد. قیمت کل توسط خود دستگاه محاسبه می شود و در صورت نیاز می توان این مورد را بر روی قطعه شمار تنظیم کرد (در خود دستگاه تنظیمات مربوط به آن وجود دارد). بدنه دستگاه بسیار مقاوم و وزن آن نیز در حدود 2.5 کیلوگرم است.
مزایا  :
- ظرفیت 300 کیلوگرمی
- دقت بالا، معادل 50 گرم
- صفحه نمایش پشرفته A12 و A15
- کیفیت بالا بدنه
- چهار چرخ
شماره تماس : 66940107-021

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.