قیمت باسکول

قیمت باسکول - ترازو

قیمت باسکول

قیمت باسکول - ترازو

ترازو صاایران مدل DS9000

 در گروه ترازوی فروشگاهی قرار گرفته است و دارای ظرفیت 30 کیلو گرم در توزین دارای دقت 5 گرم می باشد ، ترازوی دیجیتال معرفی در گروه ترازو های فروشگاهی توزین صدر قرار گرفته است .

دیجی اسکال نمایندگی فروش ترازوی توزین صدر محصولات توزین صدر را با گارانتی اصلی ارائه می نماید و کیفیت دستگاه ها را تایید و گارانتی 12 ماه همچنان خدمات پس از فروش ترازو را تضمین می نماید ، ترازو مدل DS9000 در فروشگاه ها قابل استفاده است و امکان تولید فاکتور را نداشته است و بدون پرینتر می باشد .

ابعاد ترازو دیجیتال 40 × 40 سانتی متر است و پوشش بدنه از پلاستیک فشرده ABS که مقاومت مناسبی در برابر گرما ، سرما و نیز فشار وزنی دارد .
مشخصات کلی
ترازو صاایران مدل DS9000 یک ترازوی فروشگاهی است که یکی از محصولات توزین صدر شناخته شده است و دارای 12 ماه گارانتی است .
ویژگی های ترازو صاایران مدل DS9000
    ظرفیت ترازو  در توزین 30 کیلو گرم
    دقت در خطا 5 گرم
    دارای 32 حافظه مستقیم و 320 حافظه به صورت غیر مستقیم
    دارای سینی استیل
    قابلیت محاسبه مابقی حساب مشتری
    دارای ماشین حساب
    ترازوی قطعه شمار با امکان شمارش دقیق قطعات
    ترازوی دیجیتال امکان سرویس دهی همزمان به سه مشتری
    پارسنگ الکترونیکی
    صفر کننده
    بدنه پوشیده از پلاستیک فشرده
    12 ماه گارانتی





ترازو توزین صدر مدل آزما

ترازوی فروشگاهی بوده که به صورت رومیزی در فروشگاه ها مورد استفاده قرار می گیرد ، ترازو مدل آزما پرینتر داخلی ندارد و یک ترازوی دیجیتال ساده بوده و در فروشگاه هایی که نیاز به صدور فاکتور جهت مشتری ندارند قابل استفاده است .

ترازوی دیجیتال معرفی شده نزدیک به 10 سال است که در حال تولید بوده و دارای بدنه ی کاملا مقاوم و عمر طولانی است ، انتخاب ترازوی فروشگاهی مدل آزما انتخاب صحیحی خواهد بود اما خریدار باید در نظر داشته باشد که ترازوی دیجیتالی که انتخاب نموده است امکان صدور فاکتور فروش را نداشته و به چاپگر جانبی متصل نمی گردد .

ترازو دیجیتال آزما ساخت ایران توسط کارخانه توزین صدر می باشد ، دستگاه دارای سه نمایشگر واضح led می باشد و سینی توزین ترازو قابل انتخاب در دو مدل تخت و لبه دار می باشد .

دیجی اسکال نمایندگی فروش ترازو دستگاه را به مدت 12 ماه گارانتی و خدمات پس از خرید ترازو را به مدت 10 سال تضمین می نماید ، جهت تعمیر ترازوی دیجیتال با واحد خدمات ترازو در دیجی اسکال تماس حاصل نمایید .
مشخصات کلی
ترازو توزین صدر مدل آزما ، ترازوی فروشگاهی می باشد که در فروشگاه ها مورد استفاده قرار می گیرد ، ترازو بدون امکان تولید فاکتور فروش برای فروشگاه و مشتری می باشد که یکی از ترازو های دیجیتالی ساده محسوب می گردد .
ویژگی های ترازو توزین صدر مدل آزما
    دقت مناسب در توزین مواد تا ظرفیت 50 کیلو گرم
    بدنه ی ترازو از جنس پلاستیک فشرده ی نشکن
    ابعاد ترازوی دیجیتال 50 × 38 سانتی متر
    قابل انتخاب در نوع سینی
    باتری ترازو جهت زمان هایی که دسترسی به برق امکان پذیر نیست
    دارای عملک نمایشگر قابل تنظیم
    نمایشگر ترازو از جنس led با قابلیت تنظیم شدت نور
    سینی ترازو از جنس استیل
    بدون امکان اتصال به چاپگر جانبی



بهترین ترازوی پند

بهترین ترازوی پند یک گزینش سخت است زیرا شرکت پند سالیان درازیست که در صنعت ترازوی دیجیتال در حال فعالیت می باشد و تمامی ترازو های دیجیتال عرضه شده دارای کیفیت و عمر بسیار طولانی می باشند می توان گفت ترازوی پند در تمامی مدل ها بهترین  ترازو  است و از بهترین قطعات و با رعایت استاندارد توزین طراحی و تولید شده است .
بهترین ترازوی پند در قسمت صنعتی مدل ترازوی تمام استیل 7000 است که دارای بدنه ی بسیار قوی و مقاومت بالا در برابر ضربه و فشار می باشد ، ترازوی دیجیتال پند 7000 کاملا استیل بوده و لودسل  ترازو  نیز از جنس استیل و ضد آب و گرد و غبار می باشد این ترازو مناسب جهت استفاده در صنایع شیلات و آزمایشگاه های صنعتی است .

بهترین ترازوی پند در قسمت فروشگاهی مدل ترازوی پند 7500 است که با بدنه ی بسیار شکیل و قدرتمند سال های زیادی است که در تره بار های سراسر کشور مورد استفاده قرار می گیرد و به عنوان ترازوی قدرتمند با سرعت بالا در توزین شناخته شده است .

دیجی اسکال نمایندگی ترازوی پند کیفیت توزین ، کاربری بالا در ترازوی پند را تایید می نماید و تمامی محصولات پند را با کیفیت و دارای عمر طولانی معرفی می نماید .

انتخاب ترازوی پند زمان خرید ترازو یک انتخاب صحیح خواهد بود و مشتری پس از انتخاب این دستگاه برای مدت بسیار طولانی هیچ دغدغه ای نخواهد داشت و پس از مدت طولانی از مصرف ترازو می تواند ترازوی دیجیتال را با مدل های جدید ترازوی پند تعویض نماید و نمایندگی دستگاه را با قیمت بسیار مناسبی تعویض می نماید .

ترازو پند تک مدل PT206F

ترازوی دیجیتال فروشگاهی است که با ثبت قیمت کالا امکان محاسبه مبلغ و از سویی نیز امکان محاسبه ی مابقی حساب مشتری را نیز دارد ، ترازوی فروشگاهی دارای قابلیت های ویژه ای است که  قیمت ترازو  را عادلانه می نماید زیرا این   ترازو  دارای امکان استفاده به مدت یکسال بدون ارتباط با برق را دارد از سویی نیز دارای 70 حافظه ی نام و قیمت کالا می باشد و دارای قطعه شمار صنعتی نیز است و علاوه بر توزین امکان شمارش قطعات را نیز دارد .

ظرفیت ترازوی دیجیتال 30 کیلو گرم با دقت 5 گرم است و یک ترازوی فروشگاهی مناسب با اشغال کمترین فضای ممکن است نمایشگر دستگاه به صورت دو طرفه در دو سمت ترازو دیجیتال قابل رویت می باشد و نمایشگر واضح lcd با زمینه ی روشن چراغی یک انتخاب مناسب برای فروشگاه ها می باشد .

دیجی اسکال ترازوی پند تک را که عضو گروه صنعتی  ترازوی پند  است را به مدت 12 ماه گارانتی و خدمات پس از فروش ترازو را به مدت 10 سال تضمین می نماید ، دستگاه معرفی شده در مدل های دیگر نیز در حال تولید است که از قسمت محصولات می توان به اطلاعات و عکس دستگاه ها دسترسی یافت .
ویژگی های ترازو پند مدل pt206f
    بدنه ی مقاوم و شکیل با امکان حمل آسان
    نمایشگر ترازوی دیجیتال lcd با زمینه ی روشن چراغی با وضوح بالا
    قسمت نمایشگر ترازو  به صورت ضد آب امکان استفاده در محیط های مرطوب
    امکان استفاده از آسان از کلید کالا ها و امکان قرار گیری اسم یا عکس کالا ها در قسمت زیرین طلق کیبرد حافظه
    دارای 35 کلید مستقیم و با امکان ثبت 70 نام کالا
    کیبرد ترازو  لمسی با امکان ثبت سریع و آسان
    ترازوی دیجیتال قابل استفاده در محیط های گرد و غبار یا مرطوب
    امکان استفاده از ترازوی فروشگاهی تنها با سه باتری قلمی
    امکان استفاده از ترازوی دیجیتال به مدت یک سال با باتری بدون نیاز به شارژ
    ترازوی قطعه شمار با امکان شمارش آسان قطعات
    توزین پی در پی
    ثبت تمام فروش های  ترازو  به صورت نامحدود
    امکان محاسبه ی مابقی پول مشتری پس از خرید کالا
    دارای آماده به کار جهت ذخیره بیشتر انرژی
    کم مصرفی ترین ترازوی فروشگاهی در ایران
مدل ترازو دیجیتال ظرفیت دقت ابعاد ترازو
pt206f 30 کیلو گرم 5 گرم 320 × 330 میلیمتر



ترازو آزمایشگاهی کیا مدل KEM

در آزمایشگاه ها مورد استفاده قرار می گیرد ، دقت در توزین و سرعت در پایدار شدن وزن از ویژگی های برجسته ی ترازو آزمایشگاه می باشد ،  ترازو بدون محفظه بوده و دارای 12 ماه گارانتی می باشد .

ترازو کیا ساخت ایران می باشد ، نمایشگر دستگاه به صورت صفحه ای روشن با نوشته های مشکی به صورت lcd back light است که از فاصله نیم متری نیز قابل قرائت می باشد ، تغذیه ترازو دیجیتال از برق و باتری می باشد که در صورت عدم دسترسی به برق شهری می توان از طریق باتری  ترازو را آماده ی کار نمود .

امکان اتصال   ترازو آزمایشگاهی  با پورت rs232 این امکان را فراهم می آورد که اطلاعات دستگاه را از طریق کابل به کامپیوتر انتقال داد و دسترسی آسان به اطلاعات ترازو داشت  البته این امر در تمامی دستگاه ها وجود نداشته و قابلیت درخواستی می باشد در زمان خرید ترازو در کارشناسان فروش قابلیت اتصال ترازو به کامپیوتر را درخواست نمایید .

دیجی اسکال ، ترازو دیجیتالی معرفی شده را به مدت 12 ماه گارانتی نموده و خدمات پس از فروش ترازو را با عنوان نمایندگی بر عهده دارد ، جهت تعمیر ترازو آزمایشگاهی حتما با مشاورین دیجی اسکال در قسمت خدمات تماس بگیرید و در زمان بروز مشکل در دستگاه از دستکاری و تعمیرات ترازو توسط افراد غیر مجاز خودداری نمایید .
مشخصات کلی
ترازو آزمایشگاهی  بدون محفظه ی توزین قابل استفاده می باشد استفاده از ترازو در کارگاه های صنعتی و آزمایشگاه ها مورد استفاده قرار می گیرد ، KEM مدل ترازو آزمایشگاهی است که دارای ظرفیت 20 کیلو گرم و دقت 0/1 گرم در توزین می باشد .
ویژگی های ترازو آزمایشگاهی کیا مدل kem

    کمینه ی ترازو : 0/1 گرم
    بیشینه ی ظرفیت : 20 کیلو گرم
    دقت در توزین  ترازو : 0/1 گرم
    نوع نمایشگر : LCD BACK LIGHT
    نوع تغذیه : برق و باتری
    قابلیت های ترازو دیجیتال : عملکرد سریع ترازو در وزن کشی ، ثابت شدن سریع وزن ، دارای کلید عملیاتی جهت تنظیم ترازو
    ابعاد کفه ی توزین : 197 × 180 سانتی متر
    ابعاد ترازو : 77 × 210 × 316 میلی متر
    نوع عملکرد : وزن کشی و شمارش
    دارای گواهینامه : ROSH
    نوع لودسل ترازو: HBM
مدل ترازوی دیجیتال ظرفیت توزین دقت در توزین ابعاد ترازو
ترازو آزمایشگاهی  مدل کیا kem 20 کیلو گرم  0.1 گرم 7 × 32 × 21 سانتی متر