قیمت باسکول

قیمت باسکول - ترازو

قیمت باسکول

قیمت باسکول - ترازو

انواع باسکول

انواع باسکول در سایت فروشگاهی دیجی اسکال عرضه می گردد تا مشتریان زمان خرید باسکول دیجیتال حق انتخاب داشته و باسکول دیجیتالی را خرید نمایند که با توجه به نوع استفاده از باسکول باشد  باسکول در مدل های باسکول فروشگاهی ، باسکول صنعتی و غیره قابل انتخاب است .

انواع باسکول به اختصار :

باسکول فروشگاهی : این عبارت به باسکول زمینی اختصاص می یابد که در فروشگاه ها و مغازه ها مورد استفاده قرار میگیرد و دارای بدنه ای معمولی نسبت به مدل های صنعتی دارد ، باسکول فروشگاهی دارای دقت پایین و نهایتا در ظرفیت 500 کیلو گرم قابل انتخاب می باشد , بهترین باسکول فروشگاهی مختص به باسکول پند و باسکول محک می باشد که در گروه پیشنهاد ویژه ی دیجی اسکال قرار گرفته است .

باسکول صنعتی : دستگاهی که به باسکول صنعتی معرفی می گردد نسبت به فروشگاهی ها دارای بدنه ی مقاوم تر و محکم تر بوده و در برابر ضربه و فشار دارای مقاومت بالایی است و دارای ضربه ی گیر و داوم بالا در توزین های پی در پی در کارخانه ها دارد ، در این گروه باسکول نیز بهترین باسکول صنعتی مختص به محک و پند می باشد و مجددا در گروه پیشنهاد ویژه ی دیجی اسکال قرار گرفته است ، باسکول صنعتی باید با توجه به نوع استفاده از باسکول و محیط و مواد مورد توزین باسکول نیز توجه نمود تا انتخاب دستگاه انتخاب ایده الی باشد .

باسکول آویز : دستگاه آویز به توزین از زیر اختصاص دارد و به صورت توزین از فاصله ای بالاتر از زمین انجام می گیرد ، باسکول سقفی یا آویزی در ظرفیت های متفاوت تولید می گردد و دارای قلاب جهت آویز شدن از سقف و آویز شدن از جرثقیل مورد استفاده می گردد که به باسکول جرثقیل نیز معرفی می گردد ، باسکول آنی لود و باسکول پند در این گروه شناخته شده و مورد تایید می باشد .

باسکول جاده ای : گروه دیگری از باسکول زمینی وجود دارد که برای توزین بار ماشین های سنگین به کار می رود و ماشین ها برای توزین بار بر روی باسکول حرکت نموده و توسط باسکول جاده ای توزین می گردند و این  باسکول در ظرفیت های باسکول 60 تنی ، باسکول 50 تنی ، باسکول 20 تنی بیشترین استفاده را دارند ، در گروه باسکول جاده ، باسکول پند برترین برند شناخته شده است و خرید باسکول باید پس از بازدید و براورد منطقه ی نصب باسکول صورت پذیرد .

دیجی اسکال مرکز فروش و خدمات پس از فروش باسکول دیجیتال بوده و برترین برند های موجود را ارائه می نماید دیجی اسکال با داشتن سابقه ی طولانی در زمینه فروش باسکول بهترین مشاور جهت خرید خواهد بود و متناسب با کار و استفاده باسکول دیجیتال را پیشنهاد نموده و برترین برند ها را اعلام می نماید .

جهت اطلاع از قیمت باسکول در مدل های متفاوت و امکان مقایسه ی دستگاه ها به قسمت محصولات مراجعه نمایید و با کلیک بر روی هر محصول قابلیت های باسکول را مطالعه نمایید .

تصاویری از انواع باسکول :





ترازوی پرینتر دار

ترازوی پرینتر دار نوعی از ترازوی دیجیتال است که با تولید فاکتور به ترازوی پرینتر دار معروف است ، ترازو با گزارش فروش اطلاعات را برای مشتری ارسال و برای فروشنده ذخیره می نماید ، خرید ترازوی دیجیتال پرینتر دار موجب رضایت مشتری و ثبت اطلاعات می گردد ، ترازوی پرینتر دار در فروشگاه هایی مورد استفاده قرار می گیرد که در ارتباط مستقیم با مشتری می باشند و نیاز به فاکتور فروش برای مشتری داشته و نیاز است که اطلاعات کارکرد روزانه ، هفتگی و ماهانه ی فروشگاه را ذخیره نمایند .

ترازوی پرینتر دار در چندین مدل تولید می گردد که اولین مدل ترازو دستگاه پرینتر دار ساده است ، نوع دوم ترازوی بارکد پرینتر بوده و نوع سوم ترازوی لیبل پرینتر بارکد کدار است که بهترین و کامل ترین ترازوی دیجیتال  پرینتر دار به شمار می رود ، انتخاب ترازوی ساده پرینتر دار برای فروشگاه های معمولی مناسب می باشد و انتخاب ترازوی بارکد پرینتر برای فروشگاهی مناسب است که دارای سیستم فروش ( صندوق فروشگاهی ) می باشد و نیاز به انتقال اطلاعات ترازو به کامپیوتر یا صندوق است در این حالت فروشگاه باید ترازوی بارکد زن بر دارد که انتقال اطلاعات از ترازو را توسط بارکد تولید شده از ترازوی دیجیتال به صندوق از طریق بارکد خوان انجام نماید ، در نوع سوم ترازوی لیبل پرینتر بارکد زن است که برای بسته بندی مناسب می باشد ، از سویی نیاز در فروشگاه ها نیز قابل هماهنگ شدن با سیستم فروش می باشد .

دیجی اسکال نمایندگی فروش برند ترین سیستم های توزین می باشد که جهت اطلاع از قیمت ترازو و اطلاع از نحوه تعمیرات ترازوی دیجیتال می توانید با مشاورین مجرب این مرکز تماس حاصل نمایید یا به صفحه ی هر محصول رفته و از قابلیت ها  و قیمت فروش ترازو آگاه گردید .


 

 

رله ی قطع کن برای باسکول صنعتی پند

رله ی قطع کن برای باسکول صنعتی پند جهت تنظیم وزن ورودی بر روی باسکول طراحی می گردد ، رله ی قطع کن  باسکول از یک برد تشکیل شده است که به برد باسکول اتصال می یابد و با تکمیل شدن وزن تعیین شده به مخزن ورودی فرمان قطع صادر می نماید ، استفاده از رله ی قطع کن باسکول برای تنظیم وزن دلخواه در کارخانه ها و کارگاه های صنعتی به کار می رود ، رله ی قطع کن با امکان تنظیم 4 وزن دلخواه می باشد ، رله باسکول تنها به باسکول پند اتصال می یابد و تنها باسکول پند را می توان تنظیم وزن برای توزین دلخواه نمود .

روش نصب رله قطع کن برای باسکول صنعتی پند :

ابتدا باسکول دیجیتال را باز نموده و به mode تنظیمات رفته با کلید start به قسمت رله ی قطع کن می رویم و با دکمه ی mode وارد رله شده و چهار رله را با دکمه ی on / off فعال می کنیم ، جامپر را برداشته و باسکول را خاموش روشن نمایید .

دکمه ی start را نگه داشته و باسکول دیجیتال را روشن نمایید ، مقدار وزن دلخواه را با دکمه ی mode و start تعریف کرده و با on / off تایید نمایید تا چهار رله تا آخر انجام دهید .

اگر می خواهید رله ی قطع کن توسط فرمان دستی تنظیم شود باسکول را در حالت manual قرار دهید و در صورت تمایل جهت تنظیم رله ی قطع کن باسکول به صورت اتوماتیک کلید atuo را انتخاب نمایید .

جهت تعمیر باسکول یا تعمیر ترازو با مشاورین ما در مرکز خدمات تماس حاصل نمایید .


تعمیرات باسکول در محل مشتری

تعمیرات باسکول در محل مشتری جهت رفاه حال مشتریان راه اندازه ی شده است ،  تعمیر باسکول  در محل با ارسال تعمیرکار باسکول صورت می پذیرد و تمام تلاش خود را جهت بر طرف نمودن مشکل دستگاه در محل به کار می بندند تا هزینه ی دیگری برای مشتری ایجاد نگردد .

دیجی اسکال مرکز تعمیر باسکول دیجیتال می باشد و با استفاده از قطعات فابریک یکی از معتبرترین نمایندگی تعمیرات باسکول دیجیتال شناخته شده است ، خدمات باسکول صورت گرفته توسط دیجی اسکال دارای گارانتی و خدمات می باشد .
مشکلات باسکول دیجیتال و روش بر طرف نمودن
مشکل باسکول دلیل بروز مشکل و طریقه بر طرف نمودن آن تعمیرات باسکول در محل تعمیرات در نمایندگی باسکول 
باسکول با باتری عمل نمی نماید . اگر این عمل چندین بار پیش آمده و باتری باسکول عمل نمی نماید یا مدت زمان کمی شارژ نگه می دارد ، باتری خراب بوده و باید تعویض گردد . بلی  
باتری باسکول شارژ نگه نمی دارد . بعد از چندین بار تعویض باتری باسکول متوجه می شوید باسکول با باتری درست کار نمی کند ، مشکل از قسمت شارژر باسکول می باشد که باید تعویض شود .   بلی
نمایشگر باسکول پرش دارد . مشکل از قسمت تغذیه باسکول می باشد که نمایشگر دچار پرش می گردد . بلی  
باسکول روشن نمی شود . برق به دستگاه نمی رسد ورودی برق را چک نمایید .    
باسکول با برق عمل نمی کند و روشن نمی شود . پاوربرد باسکول سوخته و برق به دستگاه نمی رسد . بلی  
با قرار دادن کالا نمایشگر تغییر نمی کند و وزن به نمایش در نمی آید . ممکن است در این حالت لودسل دچار آسیب شده یا انتقال اطلاعات از طریق کابل از لودسل به نمایشگر صورت نمی گیرد .   بلی
متراژ کابل باسکول کم بوده و قصد افزایش متراژ کابل باسکول را دارید . افزایش کابل باسکول امکان پذیر است اما باید کابل از قسمت ابتدا تا انتها تعویض و یک کابل جدید متصل شود . بلی  
یکی از نمایشگر ها نصفه نشان می دهد . led نمایشگر نیم سوز شده و باید تعویض گردد . بلی  
تمامی نمایشگر یا نیمه نمایش می دهند . فلت نمایشگر باسکول پاره یا به صورت کامل قطع شده است و باید تعویض گردد . بلی  
دکمه های کیبرد با فشردن عملی را به نمایش در نمی آورند . کیبرد خراب شده و باید تعویض گردد . بلی  
کلگی نمایشگر شکسته است . کلگی به صورت کامل تعویض می گردد .   بلی
باسکول قفل نموده است . این مشکل برای باسکول محک پیش می آید با تماس با نمایندگی باسکول و دریافت کد مشکل بر طرف می گردد .    
باسکول صدای بوق متدد می دهد . بار قرار گرفته بر روی سینی بیش از وزن مجاز بوده و لودسل در اصطلاح خوابیده است .   بلی

دیجی اسکال تعمیرات باسکول انجام شده و قطعات تعویض شده را به مدت مشخصی گارانتی می نماید و تمام خدمات باسکول بر حسب تعرفه ی کارخانه ی تولیدی می باشد ، جهت خرید باسکول با مراجعه به صفحه ی محصولات می توانید با قیمت باسکول آشنا شده و از قابلیت های دستگاه ها اطلاع یابید .


فروش ترازوی دیجیتال

فروش ترازوی دیجیتال در دیجی اسکال بر اساس تعرفه ی مصوب صورت می پذیرد و قیمت ترازو ها کاملا به روز و دقیق ثبت می گردد ، جهت اطلاع از قیمت ترازوی دیجیتال با کلیک بر روی هر محصول می توانید قیمت و توضیحات کامل مربوط به هرترازو را مطالعه نمایید .

ترازو انواع گوناگونی دارد که با توجه به نوع استفاده و کاربری ترازو به گروه های متفاوتی تقسیم می گردد ، انتخاب ترازو با در نظر گرفتن نوع فعالیت تعیین می گردد ، دیجی اسکال قبل از خرید ترازو به شما پیشنهاد مشاوره می دهد زیرا با مشاوره می توانید از تجربه ی مفید مشاورین استفاده نمایید .

علاوه بر فروش ترازوی دیجیتال در دیجی اسکال امکان معاوضه ی ترازوی دست دوم با ترازوی دیجیتالی نو وجود دارد از سویی نیز امکان معاوضه ی ترازو دست دوم با ترازوی دست دوم مدل دیگر فراهم است ، معاوضه ی ترازو تنها با ترازوی محک وترازوی پند امکان پذیر است و در صورتی که مشتری دارای یکی از این دو ترازو باشد می تواند ترازو را به شرکت فروخته و ترازوی جدید خریداری نماید ، در انتخاب ترازو نیز پیشنهاد دیجی اسکال ابتدا ترازوی پند و ترازو محک می باشد زیرا این دستگاه ها تنها ترازو هایی هستند که پس از مدتی استفاده امکان تعویض داشته و ترازوی دیجیتال بعد از مدتی استفاده حتی طولانی مدت امکان تعویض را دارد .