قیمت باسکول

قیمت باسکول - ترازو

قیمت باسکول

قیمت باسکول - ترازو

قیمت ترازو

قیمت ترازو یکی از آیتم های خرید ترازو است ، زمان خرید علاوه بر کیفیت ترازو گزینه ی دیگری نیز وجود که برای خریدار اهمیت بالایی دارد که قیمت ترازو دیجیتال است ، خریدار بر اساس بودجه و نیاز با بررسی امکانات دستگاه اقدام به خرید ترازو دیجیتالی می نماید .

در برند های ایرانی ترازو محک و  ترازو پند یکی از بهترین ترازو دیجیتالی ها هستند که دارای کیفیت بالایی هستند و در قیاس قیمت ترازو با کیفیت و ظاهر شکیل می توان قیمت دستگاه را بسیار مناسب معرفی نمود .
در صنعت ترازو دیجیتالی نمونه های بسیار زیادی هستند که با عنوان ترازو فروشگاهی و ترازو صنعتی در حال تولید هستند ، در این صنعت ، ترازو آزمایشگاهی دارای بالاترین قیمت است و تنوع برند و محصولات این مدل نیز از تمام نمونه ها بیشتر است و متاسفانه در ایران هیچ شرکت ایرانی وجود ندارد که اقدام به تولید ترازو آزمایشگاهی نموده باشد و تمام دستگاه های موجود در ایران در مدل آزمایشگاهی ساخت کشور های خارجی می باشد .

مزیت های خرید ترازو محک در گروهترازو فروشگاهی از یک سو گارانتی معتبر 25 ماه و خدمات پس از فروش ترازو به مدت 10 سال است ، قیمت ترازو محک در قبال کیفیت و قابلیت های دستگاه به خصوص در مدل پرینتر دار بسیار مناسب است و کاربری ساده و امکان اتصال ترازو به کامپیوتر با کمترین هزینه از ویژگی های برجسته ی این دستگاه است .

مزیت های خرید ترازو پند در مرتبه ی اول عمر طولانی و مقاومت بسیار بالای بدنه ی ترازو می باشد و این مهم در گروه ترازو صنعتی بسیار بالا تر است ، گارانتی دستگاه پند به مدت 14 ماه همراه با 10 سال خدمات پس از فروش ترازو است .

در نمونه های دیگر ، اگر خرید ترازو بر اساس پایین ترین قیمت است میتوان ترازو چینی را معرفی نمود که دارای گارانتی و خدمات پس از فروش است ، قیمت ترازو چینی مورد تایید دیجی اسکال بسیار پایین است و با مقایسه ی قابلیت دستگاه و محاسبه ی قیمت خرید ترازو می توان گفت ، قیمت عادلانه و مناسب است .

ترازو چیست

ترازو چیست ؟ بهترین ترازو کدام ترازو است ؟ ترازو دیجیتالی از چه قطعاتی تشکیل می گردد و ترازوی دیجیتال بر چه اساسی دسته بندی می گردد ؟ قیمت ترازو چند است ؟ این سوالات برای کسانی که به مسئله ی ترازو علاقه دارند و در پی خرید ترازو هستند پیش می آید .

ترازو چیست ؟ ترازو ابزاری جهت اندازه گیری وزن می باشد که در گذشته به ترازوی کفه ای و ترازوی عقربه ای شناخته شده و امروزه به ترازوی دیجیتال ، ترازوی بارکد پرینتر و ترازوی لیبل زن معروف می باشد که دارای تنوع بسیار زیادی است و برای هر کاری ترازو دیجیتالی مناسب وجود دارد .

ترازو ها به چند گروه ترازو آزمایشگاهی ،  ترازو فروشگاهی ، ترازو صنعتی ، ترازو آشپزخانه ، ترازو خانگی و ترازوی نوازد تقسیم می گردد و در مدل های ذکر شده تعداد زیادی محصول وجود دارد که در دیجی اسکال به معرفی و ارائه ی مشخصات آنها پرداخته ایم .

بهترین ترازوی دیجیتال را می توانیم ترازوی محک ، ترازوی پند ، ترازوی آزمایشگاهی AND ساخت ژاپن و ترازوی تکین معرفی نماییم که دارای کیفیت بالا و قابلیت های بسیار مفیدی هستند .

ترازو از قسمت های تشکیل شده است که در بیشتر ترازوی دیجیتال مشترک می باشد که در زیر به اختصار توضیح داده شده است .

نمایشگر ، باکس بدنه که در بعضی از ترازو ها از جنس پلاستیک و در گروهی آهن و استیل است ، کیبرد ، لودسل ، ترانس ، باتری ، فلت نمایشگر ، استراکچر ، کابل برق ، کانکتور ، برد اصلی ، پاور برد ، برد پرینتر ، پرینتر ، سینی ، کفه .

دسته بندی ترازو در دیجی اسکال بر اساس برند و بر اساس گروه صنعتی می باشد و در هر محصول توضیح کامل قابلیت و شکل ظاهری ترازو ها ثبت شده است و  قیمت ترازو در تمام محصولات به روز قید گردیده است .



نصب و راه اندازی باسکول

نصب و راه اندازی  باسکول در هر برندی متفاوت می باشد اما به صورت کلی نصب و راه اندازی باسکول دیجیتال امروزه بسیار ساده شده است و دفترچه ی راهنمای نصب باسکول همراه پک خرید باسکول می باشد و خریدار به راحتی می تواند باسکول را نصب و راه اندازی نماید .

تمامی باسکول ها دارای دفترچه راهنمایی هستند که نحوه ی نصب و راه اندازی و طریقه استفاده و توزین را شامل می گردند که نصب باسکول توسط دفترچه راهنما اصولی تر خواهد بود ، انتخاب باسکول به عوامل محیطی ، قیمت باسکول و نوع کاربری آن وابسته می باشد و مشتری زمان خرید باسکول باید به نکات ذکر شده اهمیت بیشتری دهد زیرا تنوع باسکول ها بسیار زیاد بوده و خریدار ابتدا باید عوامل محیطی کار را بررسی نماید و سپس با براورد هزینه های دستگاه مورد نظر به نحوه ی نصب باسکول و نحوه ی توزین مورد نظر نیز دقت نماید .

دیجی اسکال نمایندگی فروش باسکول دیجیتال با برترین برند های موجود و ارائه ی مشاوره ی دقیق در زمینه ی باسکول تمام تلاش خود را برای عرضه ی باسکول دیجیتالی مطابق با نیاز خریدار به کار می گیرد .


انواع ترازو

نتیجه تصویری برای انواع ترازو



انواع ترازو در دیجی اسکال در گروه های متفاوت ترازوی صنعتی ، ترازوی فروشگاهی ، ترازوی خانگی و ترازوی آزمایشگاهی ارائه شده و توضیحات در مورد ترازو ها برای راهنمایی بهتر مشتریان گرد آوری گشته تا با توجه به انواع ترازوی دیجیتال بهترین انتخاب را داشته باشند .


خرید ترازو  به دلیل تنوع محصولی ترازو و تفاوت های زیادی که در نوع مصرف ترازو وجود دارد ، پیچیده می باشد و توصیه می شود قبل از اقدام به خرید ترازوی دیجیتال حتما از مشاورین دیجی اسکال مشاوره دریافت نمایید تا انتخاب درستی داشته و بر اساس نیاز کار خرید نمایید .

انواع ترازو شامل توضیحات زیر می گردد :

ترازوی فروشگاهی : در فروشگاه ها از ترازوی دیجیتالی استفاده می گردد که مطابق با نیاز فروشگاه باید دارای فابلیت هایی باشد ، ترازو فروشگاهی دارای

ترازوی صنعتی : گروهی از ترازو می باشند که دارای بدنه ی مقاوم با کاربری متفاوت هستند که از جمله ی این ترازو ها می توان به ترازوی قطعه شمار اشاره کرد که دارای امکان شمارش قطعات بوده و در حین توزین ، تعداد قطعات را نیز شمارش می نماید .

ترازوی خانگی : گروهی از ترازوی دیجیتال می باشد که به شکل کاسه ای حالت معمولا تولید می گردد و برای استفاده در آشپزخانه ی منازل مورد استفاده قرار می گیرد از این رو به ترازو خانگی معروف می باشد .

ترازوی زیر پایی : گروهی از ترازو دیجیتال است که به شکل بدون عملک بوده و نمایشگر ترازو بر روی بدنه در حال نمایش است و روی نمایشگر با جنس بدنه ی ترازوی دیجیتال پوشیده شده است .

ترازوی فروشگاهی  : گروهی پر فروش از ترازوی دیجیتال است که در فروشگاه ها مورد استفاده می گردد که تمرکز اکثر تولید کننده گان به دلیل حجم بالایی از فروش بر روی این ترازو قرار گرفته است ، ترازوی فروشگاهی دارای تنوع بالایی است که پیشرفته ترین این ترازو ها ، ترازوی لیبل پرینتر است که همراه با تولید بارکد واقعی امکان هماهنگ شدن با صندوق فروشگاهی را آسان نموده است .

ترازوی آزمایشگاهی: گروهی از ترازو های صنعتی است که دارای دقت بسیار بالا و قدرت توزین مواد بسیار ریز گرمی را دارد ، ترازو آزمایشگاهی به صورت رایج دارای محفظه ی توزین است که تاثیر و دخالت هوای محیط ترازو را کاهش می دهد .

انواع ترازو در دیجی اسکال با ثبت قیمت ترازو جهت ایجاد فضای مقایسه برای انتخابی بهتر فراهم می باشد قبل از خرید ترازو با مشاورین دیجی اسکال مشاوره کنید تا با استفاده از تجربه ی کارشناسان انتخاب صحیحی داشته باشد .